VW sparnų pasimatavimai

Nusipirkau naujus sparnus savo mašiniukui. Ir reikia juos prisimieruoti, nes ir sparnai ne VW gamybos ir pats Golfiukas biški deformuotas. Teko šeštadieni biški panaudoti raktelius nr. 8, 10 ir 13. Taip pat kryžminį atsuktuvą ir sena atšipusį peilį. Būtent tiek reikia norint nulupti VW Golf sparnus.

VW tuning :)
(prašom palaukti, tai 600kb animacija)

Taigis, nuo ko pradėti jei nori daryti tokią nesamonę? Reikia nulupti priekines groteles su VW ženklų. Grotelės laikosi tik ant plastmasinių užspaudimų. Nulupus groteles, atsukam varžtus kurie laiko plastikinį buferį. Jei yra viršuje ir apačioje. Čia reikalingas 10 raktelis. Apačioje esančių orlaidžių nereikia lupti.

Atsukus varžtus, buferį patraukiam į save ir jis nuvažiuoja nuo dviejų plastmasinių “bėgelių" po sparnais. Atjungiam laidus.

Nuimam posparnius. Čia prisireikia 8 numerio raktelio (originaliems varžtams) arba atsuktuvo kitokiems. Varžtelių gana daug.

Nuėmus posparnius pasimato visas grožis. Atsukam 10 numerio varžtus po buferiu (2 vnt) ir prie durelių (2 vnt). Taip pat atsukam varžtelius po kapotu. Jie gerai matosi. Vairuotojo pusėje vienas varžtelis skirtas pajungti įžeminimą ir čia panaudojamas 13 numerio raktelis.

Atsukus visus varželius sparnas laikosi tik ant mastikos (arba ant nieko, jei jis jau keistas ir paprasčiausiai pritvirtintas). Mastika labai lengvai persipjauna ikišus peilį į tarpiuką.

Surenkama atvirkštine tvarka.

Dedant neorginalius sparnus arba jei mašina “mušta" t.y. su kiek pažeista geometrija, naujieji sparnai reikalauja tiuninimo. Gal kiek reikės pazūlinti skyles ant naujo sparno ar kiek palenkti. Geriau reguliavimą atlikti prieš dažymą. Uždėjus sparnus reikia pasitikrinti, ar durelės neliečia jų darinėjant. Taip pat, visi tarpiukai tarp elementų turi būti vienodo pločio.

Leave a Reply

Bot-Check (Jei ne skaičiai spauskit refresh. Tik oranžinius naudoti.)

Unhappy Tikbalang