Peugeot 307: inžinieriams duoti į kuprą
Pagaliau brolis rado laiko ir paardėm tą nelemtą Pežo 307 sw. 2006 metų gimimo… Kad išimti faras, reikia nuimti visą buferį su grotelėm. Buferis pritvirtintas kokiais keturiais varžtais ir keliom plastikinėm “užspaudom". Bet esmė ne buferyje, bet lempos konstrukcijoje. Kažkodėl, Pežo inžinieriai nusprendė, kad dėžutė su elektronika turi būti pačioje žemiausioje faros vietoje. Žymiai žemiau drenažo skylės. Šiaip ta drenažo skylė skirta tik kokiem garams, tik pripylus fara iki pusės, vanduo pasiektu drenažo skylę.
Štai ta nelemta “balasto" dėžutė kuri mums buvo reikalinga.
Bet kokio mykolo pas balastą tiek tau kontaktų? Tas 5 skylučių lizdas su 3 kontaktais ir kažkokiu ekranu tai laidas iki standartinės xenoninės HID lemputės. Tačiau tas 15+2 kontaktų lizdas tai kas?
Pats “balastas" irgi labai “protingai" sukonstruotas- lizdas visiškai neizoliuotas. Kai testavau dėžutę- tai jei pili srovelę vandens ant HID kontaktų, tai tas vandenėlis sau ramiai suteka į balasto vidų. Gaunasi kaip ir vandeninis aušinimas.
Viduje elektronika atitinkamo stovio. Visur žali ir balti kristalai, vietomis lakas atsilupinėjo. Prie ST semiconductors L9935 mikroschemos viena koja nudegusi, matosi juodi suodžiai…
Čia jums nuoroda į didelę HID balasto nuotrauką.
Tiesa, ką daro ST L9935 (dual full bridge driver for inductive loads) mikroschema šiame balaste? Lempą maitina? Nifiga, ogi šikniai prancūzai sukišo į tą pačią dėžute ir lempos pozicionavimo sistemą. Taigi, čia ne tik balastas, bet ir lempos kraipaliojimas. Taip “palengvinama" remonto užduotis- netinka unifikuotas Osramo balastas už 278Lt+PVM, netinka ir Dainės balastas. Čia, bliamba, tinka tik suknistas Peugeot koncerno produktas.
October 18th, 2008 at 9:53 pm
Vandeniu ausinamas balastas, neblogai neblogai.. Nuosprendis: pjaut su damasko plienu !
October 18th, 2008 at 11:18 pm
O gal galima i štekerį sujungti balasto ir kraipaliojimo schemas?
October 18th, 2008 at 11:43 pm
Aha, dar paprastą balastą gal ir galima atburti, bet pozicionvimo sistema irgi reikalinga, nes lempos švies kur nors į krūmus ar akins kitus vairuotojus. Ir dar neaišku, ką pasakys prancūzų kompiuteris… gal išviso nevažiuos.
Pirmiausiai reikia aplankyti kokius nors šrotus, gal pavyks rasti kad ir sudaužta tokią lempą (net ir be balasto), kad pradėti analizuotis situaciją.
Geriausiai būtų surasti paprasta, ne xenon lempas ir sudėti į tą automobilį…
October 19th, 2008 at 2:47 am
Kas link Poo Goo inžinierių sugebėjimus, rekomenduoju paskaititinėti http://ploughlike-elk.livejournal.com/ Peugeot dyleršipe Airijoj dirbančio diagnosto pasakojimai. Divem žodžiais, per savo kelis amžius besitęsiančią istoriją šis gamintojas neišmoko gaminti net patikimų masės kontaktų, nekalbant jau apie sudėtingesnes jungtis ir eklektroniką. Anksčiau kai kurie pežukų modeliai atrodė patraukliai, bet paskaičius šito — niekada gyvenime.
October 19th, 2008 at 2:19 pm
tautos ismintis sako: reno, pežo, gavno
October 20th, 2008 at 11:32 am
Na, čia pasitvirtina daug posakių. Kad ir toks kaip “prancūzų automobilius kuria dizaineriai, o ne inžinieriai". Paskaitęs tokią temą tik dar labiau tuo įsitikini…
Esu skaitinėjęs, kad ne tik lempas ten “paprasta" išimt, bet ir daug dažniau imamus komponentus (filtrai ir pan). Dėl to jų ir remonto įkainiai dažniausiai yra didesni.
October 21st, 2008 at 10:33 am
o tai kitą balastą įsigijus jį galima tiesiog kokia poliesterine derva užliet, ar šeip kokiu marmalu, bile drėgmės negautu, vistiek čia nebėra ką remontuot
October 24th, 2008 at 10:05 pm
pažanga … panašiai aš perdarinėjau 1998m. Ford Escort elektrinius dalykus. tiesiog padaryta taip, kad kuo greičiau nudvėstų. Taigi o ta istorija su “džipais", kuriems oro paėmimas yra iš apačios, tarp priekinių ratų ..
May 2nd, 2009 at 12:55 am
Kažkada turėjau 405 peža, ant to vandens buvo pribėge net ir į variklio kompo vidų.